25. april 2012

Fridager må nytes...

Fridag midt i uka??? For en merkelig følelse, men gud så godt og! :D

Og typisk meg når jeg en fridag....jeg våkner grytidlig. Nærmere bestemt 6:15....men jeg snudde meg fort og sovnet igjen. Må da kunne ligge noe lenger når en har muligheten til det. :)

Det ble en liten tur til byen i dag.....hadde time for ny synstest. Siden det kun tok en halvtimes tid, så tok jeg en liten rusletur i byen og da ble det jo såklart litt shopping. Minuset med å ha litt ekstra tid til å bare gå rundt i byen og kikke kanskje? :P

Men det ble ikke noe dyrt da....var innom Kremmerhuset (en av mine yndlingsbutikker!!!) og der fant jeg litt som til slutt ble med meg hjem:


 

De hadde samme planten i rosa og, men siden det begynner å bli litt mye rosa hjemme nå så kjøpte jeg hvite. Ble veldig fint, og de ser veldig ekte ut. Pluss for meg som ikke eier grønne fingre. :P Men det kan nok hende det blir en rosa en etterhvert likevel.....koster jo bare 59,- ;P

 

Og for å toppe denne flotte dagen, så hadde jeg fått pakke i posten!!! Bestilte meg en jakke for litt siden som kom i dag.....ELSKER den!!! Må dessverre sende den tilbake, for størrelsen ble ikke rett....men den kommer til å bli mye brukt når jeg får rett størrelse!!! :D


Så alt i alt har dette vært en kjempefin dag....satser på at fortsettelsen blir like bra! :)

- Eli

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar