24. mai 2012

Det strømmer på....

Endelig har sommeren kommet til Trondheim. Sol og varme gjør godt! :D
Med sola kommer også kreativiteten....eller hvertfall lysten på å gjøre noe kreativt :P Jeg har gått i flere uker og lurt på hva jeg skal finne på. Det var ikke før jeg var inne på hjemmesiden til Søstrene Grene at ideen kom til meg.

Der fant jeg nemlig det her:
Så nå er planen å gå til innkjøp av litt garn og hekle meg et sengeteppe....rett og slett. Likte så godt fargene i det teppet....så det blir vel til at jeg kopierer fargene til mitt eget også. :)

Gleder meg til å begynne....men først lønning! :P

Satser også på at finværet fortsetter utover sommeren, for det er heller ikke lenge til jeg får meg mitt eget speilreflekskamera. Kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til det! Da blir det nok en del turer ut for å ta bilder! :)
Det finnes egentlig ikke noen bedre måte å tilbringe en ettermiddag midt på sommeren enn å dra til stranda eller lignende for å ta bilder....det er sommer på sitt beste! :)
Da får jeg forhåpentligvis lagt til litt flere av mine egne bilder inne her også enn det har vært til nå. :)

Ha en flott kveld i finværet!

- Eli

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar