5. juli 2012

Hvordan kan jeg ha gått glipp av denne???

Sent i går kveld satt jeg hjemme og kjedet meg egentlig litt. Og hva gjør man når man kjeder seg? Jo, da vindusshopper man på nett ;)

Jeg har det siste halvåret ca blitt hekta på produktene til Lisbeth Dahl. Elsker spesielt bilderammene.
Og i går fant jeg til min store glede en egen nettbutikk med KUN Lisbeth Dahl. Tidligere har jeg bare funnet enkelte ting på interiørsider.

Men det finnes altså en side med bare Lisbeth Dahl.....www.lisbethdahlshop.dk :)
At jeg ikke har sett denne før nå er egentlig litt sjokkerende, for jeg vet ikke hvor mange timer jeg har lett på nettet etter en sånn side :P Men men....den som leter, den finner.....til slutt. :)

Farlig mye fint jeg også....

































Har en følelse av at det er flere som kommer til å få julegave herfra i år ;)

Ha en fin kveld, alle sammen! :)

- Eli

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar