28. november 2012

Fridagssysler....

Jeg må advare deg. Jeg har egentlig ingeting å skrive om akkurat nå....men jeg har en fridag og da må jeg jo gjøre noe. Egentlig skulle jeg vel ha ryddet leiligheten og litt sånn, men alt for å slippe unna. Hehe! :P

Godt å sitte og slappe av litt med tv, en god frokost og pc´en på morran når en har fri og da. Ikke ofte en har muligheten til det. Derfor nyter jeg det mens jeg kan. :)

Har jo innsett at det snart nærmer seg 1.desember også. For en gangs skyld har jeg stort sett alle julegavene planlagt....mangler bare å kjøpe de og pakke de inn. :) Føles veldig rart, men også veldig herlig. Da kan jeg kose meg og nyte desember for første gang, og konsentrere meg om å jobbe istedet for å stresse med å finne gaver i tillegg. :)

Det som er så farlig når en jobber i en interiørbutikk, er at en får lyst på så mye selv. :P Men det begrenser seg jo hva en har råd til og hva en har plass til. :)

Denne har jeg jo snakket om før.....Nespresso Maestria. Hmm, lurer på om jeg skal unne meg denne i julegave til meg selv i år ;)

Syns Origo-serien er veldig fin....kunne tenkt meg å begynne å samle på den beige serien. :)



Vi har jo fått inn de to nye bøkene til Manuela i butikken nå også....de SKAL jeg kjøpe meg.  :P

Jeg har lenge ønsket meg pelsputer (dvs fuskepels da). Har funnet disse på Kremmerhuset. Men hvilken farge skal en ønske seg.....hvit??

......eller sort?? :)

Nei, skal man dra seg ut av sofaen og gjøre noe fornuftig da kanskje?? :) 
Hadde vært herlig å tilbringe dagen under pleddet, men klarer ikke se på alt som trengs å gjøres lenger nå. Her må det skje ting. :)

Håper dere alle får en flott dag! :)

- Eli

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar