9. november 2011

Det klør i fingrene!

Mitt største (og egentlig eneste....men ikke si det til noen) julegaveønske i år, er noe jeg tviler på at jeg får. Men jeg HÅPER mer enn noe annet at jeg får det. Prisen er det som gjør meg skeptisk til at det ønsket vil gå i oppfyllelse....men det er fortsatt lov å håpe. :P

Foto: Japan Foto
Ikke nødvendigvis akkurat DET kameraet der jeg ønsker meg, men hvertfall et Canon digitalt speilreflekskamera. Den dagen jeg kan si at jeg er eier av et sånn kamera, kommer til å være en veldig god dag. :)

Jeg kan ikke si at jeg har hatt så veldig stor interesse for å fotografere tidligere, men jeg kjenner en del som jobber som fotografer eller som har det som hobby, så jeg har fått endel påvirkning derfra. Jeg har jo fått prøve meg en del også, og har syntes at det har vært gøy, men aldri noe mer enn det. Helt til nå i høst....plutselig var det ingenting jeg heller ville, enn å ut og fotografere!

Det er faktisk ingenting så herlig som å tilbringe en søndag ute på tur i skogen eller langs fjorden, for å fotografere. Jeg fikk merke det i dag også faktisk på vei til jobb. Siden jeg jobbet ettermiddag i dag, så var det ganske seint da jeg dro på jobb....og på vei til bussen var det så nydelig lys ute og fine høstfarger, at jeg skulle ønske jeg hadde fri sånn at jeg kunne dratt ut og fotografert istedet. :P

Så kryss fingre for meg, slik at jeg får et speilreflekskamera til jul! Da lover jeg at det skal bli enda mer "egenproduserte" bilder på bloggen her også! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar