6. november 2011

Søndag - beste dagen i uka

Det er vel ingen dag i uka som er så herlig som søndag. En dag kun for å slappe av og gjøre minst mulig. Jeg har aldri hatt problemer med akkurat det heller. Sove lenge, dra seg på sofan hele dagen, se film og spise godis. :)

En sånn dag har jeg i dag og....herlig etter en bytur i går kveld. :) Første byturen på et halvt år ca....tragisk egentlig. Men det var en veldig bra bytur! Var jo nærmest edru, men det gjorde ingenting. Fikk oppleve masse interessant som en sikkert ikke hadde enset om en hadde vært like full som alle andre. :P

Men til tross for det er det godt å kunne late seg en dag og bare slappe av. Så jeg skal vie dagen min til disse her og lade batteriene til en ny arbeidsdag i morgen:

For meg passer tegnefilm og søndag veldig godt sammen....

Og selvsagt litt True Blood....det hører med det og!

Ingen dum gjeng å tilbringe søndagen med i grunn.

Ha en flott søndag alle sammen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar