26. september 2012

Høst-kos...

Det er vel ingen tvil lenger....høsten er her.
For et par dager siden var det på tide å ta frem vinterjakka. Naboene sto og skrapte is av bilene sine om morgenen når jeg var på vei til jobb.

Selv om tanken på vinter ikke er så veldig fristende, så er det noe spesielt med høsten også.
Lufta blir mye friskere plutselig....og man ser nydelige farger overalt.

Det er heller ingen annen årstid en får mer lyst til å krype under pleddet med en kopp te, og tenne masse lys. Nå sitter jo jeg med pledd rundt meg stort sett hele året, men det er spesielt deilig på høsten. :)

Høsten er og den årstida jeg blir mest kreativ. Det er så mye jeg har lyst til å gjøre og lage.
Jeg har enda ikke fått rørt meg i vei og kjøpte meg speilrefleks, men kjenner at nå må jeg gjøre det snart. De siste dagene har det vært så fint vær, og med alle de nydelige fargene som popper frem hver dag, så klør det i fingrene etter å komme seg ut og ta bilder.

Og hvertfall når jeg ser bilder som det her:



Gleder meg til å begynne....finnes vel ikke noe bedre tidspunkt å starte på heller tror jeg. :)

Ha en fin kveld!

- Eli

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar