27. september 2012

Pc-veske til nye Mac´en... :)

I går kveld satt jeg og kjedet meg på nettet. Da blir det til at man Googler litt forskjellig og kommer inn på litt av hvert av nettsider.

Jeg har nylig kjøpt meg Mac (ja, det er sant...tro det eller ei. Jeg måtte krype til korset til slutt, og har ikke angret et sekund på det heller hehe). Og jeg har jo en pc-veske til den, men kunne tenke meg en som er litt mer spesiell og som ikke så mange andre har. 

Etter å ha lett gjennom et stort antall bilder og sider, fant jeg en utrolig kul pc-veske som jeg bare må ha.... :) Det er ei dame som står bak bloggen Strikkexpressen, som har laget denne her...



Jaja, det er nok bare å hive seg rundt. Må bare lære meg å strikke skikkelig først da :P

Ha en fin kveld!

- Eli

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar