7. oktober 2012

Ventetiden snart over....

Etter å ha ventet i snart 1 år, er det bare noen dager til ønsket mitt er oppfylt. :)

I går var jeg og ei venninne og så på speilreflekskamera. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe i går, men oppdaget at det ble billigere å bestille på nett. Så jeg må nok være tålmodig noen dager til, men skal nok klare noen dager ekstra. :)

Jeg hadde bestemt meg for et Nikon-kamera....det sto mellom D3100 og D5100. Men til slutt falt valget på D5100. :)
Syns det var veldig rart å stå med kameraet i hånda. Blir nok litt skummelt å begynne å ta bilder og, men gleder meg mest. :) Øvelse gjør forhåpentligvis mester hehe























Nydelig kamera! hehe :P
Gleder meg til å hente pakken. Blir vel sikkert en tur ut neste helg for å ta bilder også....kan nesten ikke vente. Klør i fingrene etter å begynne nå, men men.....bare noen dager igjen nå :)

Ha en flott søndag! :)

- Eli

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar