10. desember 2013

En helt vanlig tirsdag :)

Nå som jeg har blitt ferdig med Skappelgenseren, er det ikke lett å finne på ting å gjøre. Det gjelder å være kreativ og finne på ting som en syns er gøy…og selv om jeg liker å se film og tv-serier, så blir en lei det i lengden også. :) Kan bli for mye av det gode av og til.

Men i dag var jeg egentlig litt heldig med været, om en kan si det sånn….for det var klarvær ute og så fantastiske farger ute. Selv om jeg ikke får bevegd meg ut så mye for tida, så kan jeg ikke la det hindre meg. Så jeg fant fram kameraet og begynte å ta litt bilder gjennom stuevinduet…og det ble endel bilder til slutt. :)

Så nå har jeg lekt meg litt i Photoshop for å forbedre de litt.




Det her er bare noen få av bildene jeg tok. Har mange igjen som jeg kan leke meg med og endre/forbedre. :)

Ha en fortsatt fin kveld! :)

- Eli

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar