8. desember 2013

Mens snøen laver ned...

2. søndag i advent er snart over. Syns det går altfor fort til juleaften. Har jo ikke fått ordnet noe føler jeg. Men med litt god planlegging og lure idéer så skal det vel gå bra. :)

For en uke siden var jeg på desperat leting etter litt julestemning og mitt største ønske da var at det skulle komme litt snø. Og jammen fikk jeg ikke ønsket mitt oppfylt også. To dager på rad lavet det ned og skapte nok masse frustrasjon og irritasjon for alle som var ute og fartet…..bortsett fra meg. :) Jeg sto og så på snøen og smilte som en unge. Herlig å se på….og da var det ikke vanskelig å finne julestemningen heller.



Men innimellom alt snøværet så tittet sola frem også. :)


Det var jo ikke så mye vær å springe ute i når det lavet ned som verst, så da ble det jo mye innekos. Og dermed ekstra god tid til å bli ferdig med Skappelgenseren som jeg begynte på for et par uker siden. Det tok overraskende liten tid å montere sammen genseren og ble finere enn jeg trodde jeg kom til å klare. Men utrolig hva en klarer når en kan finne instruksjonvideoer på nettet. ;)

Ble veldig fornøyd med resultatet. En veldig god og varm genser. :)


PS! Jeg har allerede bestilt garn til min neste genser. Snakker om å bli bitt av basillen ;)

Håper dere får en flott søndag videre. :)

- Eli

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar