12. mai 2014

Sotrendee.com

De siste par ukene har jeg lett meg ihjel på nettet etter noen armbånd jeg så for en stund siden i et blad. Så klart husket jeg jo ikke hvilket blad det var eller hvor en kunne få tak i de armbåndene. Men etter å ha lekt litt frøken Detektiv på nettet i noen dager, så fant jeg en side som selger disse armbåndene. :)

Foto: sotrendee.com
Dette er bare et lite utvalg. De har massevis i forskjellige farger. :) De selges i sett med flere armbånd. Designet varierer veldig, men hvis en kjøper flere sett så er det jo mulig å kombinere fargene og armbåndene som en vil. Jeg vet ikke om armbåndene er festet sammen eller om de er løse. Det står det ingenting om på nettsiden, men egentlig så har ikke det så veldig mye å si heller syns jeg. Et par sånne sett står hvertfall høyt på ønskelista til sommeren. :)
Men de har mye annet innen accessories også...

Foto: sotrendee.com
Foto: sotrendee.com
Likte godt den klokka der. Tror den passer bra til meg :) Veska kommer i mange andre farger også, men likte veldig godt den brune.
Sotrendee.com er virkelig verdt et besøk. De sender til Norge også, så det er ikke noe problem å bestille varer herfra. Såklart må en jo regne med moms og evt toll da i tillegg til prisen. :)

Men nå er det på tide å gjøre seg klar for dagens treningsøkt. Ha en fortsatt fin dag! :)

- Eli

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar