12. mars 2012

Hadde jeg bare vært rik.....

Går det virkelig an å bli forelska i en pc??? Javisst, går det an! :P

Jeg har vært på utkikk etter en ny pc i ganske lang tid nå, men ikke funnet noen som jeg virkelig har hatt lyst på. Jeg har sett på både Macbook Air, Samsung og div andre. Men så langt uten hell. Ikke har jeg lyst på en stor pc heller.....har kun behov for en som det går an å spille på, se film og ellers brukes med internett +++ Så en mini-pc burde funke bra.

Jeg er jevnlig innom forskjellige nettbutikker for å se på utvalget, og i dag fant jeg en som jeg forelska meg helt i!!! Jeg vil så veldig ha denne her! Den er jo helt nydelig!





Fant den inne på Komplett sine sider. Men så var det det med prisen da....kanskje LITT over det jeg hadde tenkt å bruke på en ny pc. Nesten 3 ganger så mye for å være eksakt.

Men skal man drite i det, bare for å få en fin pc da??? :P Må nok tilbringe litt mer tid i tenkeboksen før jeg evt slår til på denne. :) Tar gjerne imot tips, råd og anbefalinger!

- Eli

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar