11. mars 2012

Rice-noia...!!! :P

Et av høydepunktene med å jobbe i butikk, er når en får helt nye leverandører og produkter i butikken. :)

For noen uker siden, kom det helt nye produkter fra Rice i butikken. Jeg hadde ikke så stor kjennskap til merket og produktene, men jeg visste at det var masse farger det gikk i. Derfor mente jeg selv at jeg ikke kom til å like produktene noe særlig.....men hvem var det som sto og nærmest hylte av begeistring da hun sto og pakket opp varene??? Joda, det var denne frøkna her det! :P

Så da har det blitt en ny ønskeliste....men hvilken av disse skal en kjøpe???

Bilde: rice.dk

Bilde: rice.dk

Bilde: rice.dk
Selvsagt er det jo flere ting som står på lista....de siste er allerede bestilt! ;)
Bilde: rice.dk

Bilde: rice.dk
Så det er bare å stikke innom nærmeste Kitch'n-butikk (helst min da) og ta en kikk på godsakene! ;)
Ha en flott søndag!

- Eli

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar