26. mars 2012

Vår i lufta....

Endelig føles det som våren ikke er så langt unna. Bare det å kunne sette fra seg vinterskoene, og slenge på seg lettere sommersko, føles helt herlig. Det mangler bare litt mer sol og varme, så kan skinnjakka tas fram og. Det ultimate vårtegnet. :) Men det er nesten så en ikke tør å håpe på at våren snart kommer....plutselig kan det komme et lag med snø igjen. Trøster seg med at det ser bra ut så langt. :)

Snart er det påske også.....påskeegget er allerede sikret. Mangler bare innholdet, men det skal vel ikke bli noe problem. Fant et fint påskeegg på Åhlens i byen....kunne ikke la være å kjøpe det. Og til 39,- kan man unne seg et sånn.....og med god plass oppi så skal det nok bli en god påske i år. :)


Det var jo så veldig mye fin påskepynt på Åhlens at jeg fikk skikkelig lyst til å pynte til påske. Bare så dumt at jeg drar hjem. Men det fristet uansett å kjøpe en av disse....de hadde gjort seg på frokostbordet. :)


For å få litt vårfølelse i heimen, kjøpte jeg en bukett tulipaner på butikken her om dagen. Jeg er jo ikke kjent for å ha grønne fingre akkurat, men blomstene lever fortsatt og er kjempefine. Skulle ha lastet opp et bilde av de, hadde jeg bare funnet ledningen for å koble til pc'en.....


Og med disse lyktene ved siden av, så ble det riktig så fint i heimen.


Ha en flott kveld, alle sammen! :)

- Eli

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar